Firmowe kurtki reklamowe – zobacz, jak je wybrać!

W jakich sytuacjach warto zdecydować się na zakupienie kurtek reklamowych? Jak wybrać odpowiednie warianty tych okryć? Gdzie można je zakupić? Zobacz najważniejsze informacje dotyczące zamówienia kurtek reklamowych dla firmy!

Kurtki firmowe – kiedy warto je zakupić?

Przedsiębiorcy mogą zdecydować się na zakup odzieży dla pracowników w różnych wariantach.

Przepisy BHP wymagają, by pracodawca dostarczał odzież roboczą albo ochronną dla pracowników wtedy, gdy ich własne ubrania mogą być narażone na zniszczenie albo zabrudzenie, a także wtedy, gdy na stanowisku pracy pojawiają się czynniki niebezpieczne, szkodliwe.

Również właściciel firmy może zdecydować się na zakupienie odzieży wtedy, gdy nie ma takiego obowiązku. Wówczas najczęściej wybierana jest odzież z logo, ponieważ dzięki niej można skutecznie wspomagać reklamę biznesu oraz budować jego pozytywny wizerunek.

Rodzaje kurtek firmowych

Producenci kurtek przeznaczonych do logowania mogą zaoferować je klientom w różnych wariantach. Dobierane są one przede wszystkim pod kątem pory roku, a także płci oraz rozmiaru użytkownika.

Najczęściej zamawiane są lekkie, przejściowe kurtki reklamowe, na przykład wiatrówki czy kurtki typu softshell. Są one bardzo wygodne i chronią skutecznie przed czynnikami pogodowymi.

Również popularne są kurtki – bluzy polarowe. Ciepły polar powoduje, że świetnie sprawdzają się podczas chłodnych dni i również mogą być one z powodzeniem używane wewnątrz obiektów, na przykład na dużych halach czy w chłodniach.

Do wyboru są również kurtki reklamowe zimowe. Takie kurtki są uzupełniane o ciepłe watowanie, które chroni przed mrozami. Są one często kupowane przez firmy, których pracownicy wykonują swoje obowiązki zimą na zewnątrz, na przykład firmy transportowe, kurierskie, budowlane, drogowe.

Jak zamówić odpowiednie kurtki reklamowe dla pracowników?

Przy wyborze odpowiednich kurtek reklamowych należy zwrócić uwagę nie tylko na ich rodzaj, ale również na parę innych istotnych czynników:

1. Kolorystyka kurtki – powinna być ona dopasowana do kolorystyki używanej w celu identyfikacji firmy, a także powinna ona umożliwiać czytelne zaprezentowanie logo.

2. Rozmiar kurtki – aby dobrać odpowiednio kurtki reklamowe, najlepiej przekazać pracownikom tabelę rozmiarową, by mogli oni dobrać odpowiedni model dla siebie.

3. Funkcjonalność kurtki – warto wybierać modele, które wyposażone są w zewnętrzne i wewnętrzne kieszenie, aby można było wygodnie przechowywać w nich podręczne przedmioty.

Z różnymi wariantami kurtek firmowych można zapoznać się w firmach wykonujących odzież i gadżety reklamowe na zamówienie. Można zamawiać je również przez internet.

Dodaj komentarz